Banner

VII. MTNB - ma elrajtolt a tengeri bajnokság Nyomtat Email

2011.10.12.

Legfrissebb információink szerint ma elrajtolt a VII. MTNB, jelenleg is futam van. Pillanatnyilag két hajó között alakult ki szoros küzdelem. Joó Kálmán a Magyar Építők Sailing Team - Volksbank Team csapattal egy X-Yachts X41-el küzd a First 47.7-tel, amit Scholcz Imre kormányoz. Hamarosan részletes beszámolóval jelentkezünk.

VII. MTNB - futam nélküli nyitány Nyomtat Email

2011.10.10.

Közel 100 vitorlázóval, kilenc egység maradt a parton az első versenynapon. A kiírás szerint a hétfői napon két rövidebb navigációs túrafutamot kellett volna teljesítenie a versenyző egységeknek a Rogoznyica - Tmara - Svilian - Smokvica szigetek által határolta vízterületen. Egész nap 30-35 csomós szél fújt, mely csak este 18 órára csendesedett le.

VII. MTNB - Mától Tengeri Bajnokság Nyomtat Email

2011.10.09.

Az Adrián, Rogoznicában a Marina Frapa kikötőben október 9-én este a megnyitó ünnepséggel kezdődik a VII. Magyar Tengeri Nagyhajós Bajnokság - Westport Kupa. A hetedik alkalommal megrendezett tengeri bajnokságon a verseny történetének legkevesebb hajója áll rajthoz, mégis sokak szerint most talál magára verseny és ez lesz az első igazi tengeri bajnokság.

Tengeri bajnokság ORC számítással Nyomtat Email

2011.09.09.

Október 9-14. között Rogoznica lesz a VII. Magyar Tengeri Nagyhajós Bajnokság - Westport Kupa központja. A hetedik alkalommal megrendezésre kerülő tengeri bajnokság rendezője és fő támoigatója idén is a Westport Kft. Bármilyen egytestű, 9 -17 méter hosszú vitorlással be lehet nevezni és az esélyegyenlőséget a balatoni versenyekre is bevezetni tervezett ORC előnyszámítás biztosítja majd.

VI. MTNB élménybeszámoló, 4. rész Nyomtat Email

2010.11.22.

A VI. Magyar Tengeri Nagyhajós Bajnokság (MTNB) négy versenynapból állt, mindegyik napnak szántam egy külön cikket, hiszen annyi minden történt naponta. Most itt az utolsó, negyedik rész, a negyedik versenynap az 5. és 6. futammal, egy kellemes délutánnal Cres-en, a Bajnokavatással, és egy fergeteges bulival. Jövőre lesz a hetedik MTNB, erre is kitérek a cikk végén.

VI. MTNB élménybeszámoló, 3. rész Nyomtat Email

2010.11.17.

A VI. MTNB harmadik versenynapján megrendezett túraversenyen szép, napos időben rajtoltunk el az Istria felé, majd a félsziget felől megérkező Nereva lecsapott ránk is, pont a gerenda közepét kaptuk el. Eső, jég, 50-es pöff és genoa szakadás következett. Este éjszakai futamot néztünk és ketchup-os pizza mellett beszélgettünk.

VI. MTNB élménybeszámoló, 2. rész Nyomtat Email

2010.11.11.

Megérkeztünk Cres-re, túl voltunk a megnyitón és az első, igen hullámos versenynapon. Tovább folytatódott a VI. MTNB, egy módosítást követően kedd a pályafutamok napja lett. A reggeli skippermeeting után kiderült, hogy a tegnapi versenyre összeállt csapatunk mára megfogyatkozott. Így nem tudtunk hivatalosan rajthoz állni, de a többiekkel együtt kihajóztunk, és igazi médiahajó lettünk. Közelről néztük a pályafutamokat, fotóztunk, élveztük a szoros csatákat.

VI. MTNB élménybeszámoló, 1. rész Nyomtat Email

2010.11.02.

Hatodik nagyhajós az Adrián, de többünknek - így nekem is - ez volt az első. Ami mindenkinek új volt: a rendező, a helyszín, és egy hajóosztály.

Kaptunk hideget, meleget, szelet és szélcsendet. Volt akinek ez volt az utolsó, én élveztem. Íme a VI. Magyar Tengeri Nagyhajós Bajnokság Westport Kupa személyes élménybeszámoló sorozatának első része.

VI. MTNB - az összes film Nyomtat Email

2010.10.29.

Összesen öt kisfilmet forgatott a VitorlásTV a VI. Magyar Tengeri Nagyhajós Bajnokságon. Ladányi János operatőr munkáit most összegyűjtöttük, így ismét felidézhetőek az egyhetes verseny izgalmai.

Hat futammal zárult a VI. MTNB – Westport Kupa Nyomtat Email

2010.10.21.

A VI. MTNB – Westport Kupa utolsó versenynapján enyhe, 5 csomós Észak-keleti szélben a JOD 35 hajóosztály két futamot teljesített. A Salona 37 R és a Dufour 44 mezőnynek a délelőtti pihenő után már csak egy menet maradt, mivel ez a két osztály előző este egy éjszakai navigációs futamban vett részt, Észak-keleti 15 csomós szélben. A versenyzők kimondottan élvezték a kihívásokkal teli küzdelmet az éjszakában, a fáradtságot felülírta az a jó érzés, amit a teljesítmény sikere nyújtott. Az utolsó versenynappal véget ért a VI. Magyar Tengeri Nagyhajós Bajnokság, és mindhárom kategóriában bajnokot avattak az esti díjkiosztón. Aranyérmesek lettek: Subaru Sailing Team - Czégai Péter (JOD 35), Kész-Dak Sailing Team - Pallay Tibor (Salona 37 R), Variens Sailing Team - Dobszai Zoltán (Dufour 44).

«ElsőElőző123456789KövetkezőUtolsó»

oldal 5 / 9

2024. 05. 15.
Ma Zsófia és Szonja napja van.

snewisport kereső

Vitorlázás

Utazási információk

on-line versenyközvetítés - LIVE tracking, & hírportál, e-mail: info snewisport hu I...I BHKE Minden jog fenntartva © All Right Reserved 2007-2020. SNEWISPORT