Banner

43. Kékszalag beszámoló - Raffica Ladies (CIC-X) Nyomtat Email

2011.07.29.

X-Treme 25-össel vágott neki a 43. Kékszalagnak a Raffica VSE női csapata a Raffica Ladies (CIC-X). Együtt még nem versenyzett a négy lány, és ez a vitorlás is szinte ismeretlen volt számukra. Karácsony Nóri idézi fel kalandos útjukat:

Az idei Kékszalag még annál is több meglepetést tartogatott, mint amire számítottunk. Reggel 7 órakor izgatottan daruztuk le az X-treme 25-öst a Füred Marinában. Utoljára ellenőriztünk mindent és kihajóztunk a kikötőből. A rajt azt hiszem, tökéletesen sikerült, az első sorból vágtunk neki a távnak. Ahogy a Sponsi, mi sem az északi partot választottuk, inkább középvíz felé húztunk. Persze hamar rájöttünk, ez is kevés volt, a déli parton sorra húztak el a hajók.

X-Treme 25 Kékszalag

43. Kékszalag a Warker (Sagem) J24 fedélzetéről Nyomtat Email

2011.07.25.

Varró Gábor, a J24 osztály győztesének beszámolója a 43. Kékszalagról: Nekem az idei az 5. kékszalagom volt, korábban Scholtz 22-vel indultunk háromszor. Eddigi legjobb eredményünk egy harmadik hely volt, legrosszabb a tavalyi, amikor Badacsonyban visszafelé feladtuk. Idén egy J24-et béreltünk a Szalagra amivel most mentem először versenyen, mint kormányos.Reggel fél 8 körül kimentünk a rajtvonalra, végig vitorláztunk rajta, és közösen úgy döntöttünk a fiammal (aki a BYC versenyzője cadet osztályban), hogy a déli feléről rajtolunk lehetőleg tiszta szélben.

43. Kékszalag Telekom Nagydíj - videók a versenyről Nyomtat Email

2011.07.19.

És még mindig Kékszalag ... A snewisport NetCommunity-n már postoltunk sok videót a 43. Kékszalag Telekom Nagydíjról. Most ide is összegyűjtöttük a már elérhető hivatalos, és egyénileg rögzített felvételeket, pontosan kilencet. Jó videózást :)

43. Kékszalag Vodafone Buda Cash szemmel Nyomtat Email

2011.07.18.

Avagy de mennyire is szerettük volna Balatonfüredre hozni a Kékszalagot - Rozsda jegyzete a 43. Kékszalagról:

Fehérszalag óta benne volt valami a levegőben, de nem tudtuk meghatározni mi is az pontosan. Ma már tudom - az ESÉLY a GYŐZELEMRE, és a hozzá kapcsolódó hangulat, felelősség, reakciók. Az idei évet minden korábbinál tudatosabban terveztük meg. Támogatók, egyesület, versenyzők, szakemberek mind-mind tudták és tették a dolgukat. A pünkösdi regattán beértünk, a fehér szalagon - annak ellenére, hogy Kenesénél megálltunk - készre jelentettük a Hercegnőt. A mezőnynek ekkor esett le, mi is készül a Balatonfüredi Yacht Club álomgyárában - és komoly nyomás alá kerültünk. Lássuk be, volt amiben hibáztunk, ám a probléma kezelésben is megmértetett a csapat és levizsgázott. Ahogy a hajó is, a rajt előtt két nappal. Nem volt mit tenni - irány a KÉKSZALAG megszerzése.

A BYC 470-es csapata a Kékszalagon - Bigi beszámolója Nyomtat Email

2011.07.18.

Egy történet arról, hogy ment végig egy 470es csapat a 43. Kékszalag tókerülő versenyen: Minden Kékszalagos versenyzőnek megvan a saját története, így nekünk is ... Az idén elég sokat utaztunk együtt a srácokkal, és amikor az ember unatkozik monoton utakon akkor több ökörség is az eszébe jut pl.: vízzel inni a kakaót, kolbászt enni kólával, elindulni a Kézszalagon? Igen, tudom én kijelentettem, hogy soha többet tókerülés. Az igazság az, hogy ezt komolyan is gondoltam, egészen addig, amíg valaki fel nem vetette az ötletet. Sajnos nem emlékszem az illetőre, de egyszer úgy is eszembe fog jutni, ezt nyugodtan felfoghatja fenyegetésnek is.

Litkey Farkas megszerezte 10. Kékszalag győzelmét Nyomtat Email

2011.07.15.

A Budapest Bank (Lisa) fedélzetén Litkey Farkas 21 óra 24 perckor elsőként haladt át a 43. Kékszalag balatonfüredi célvonalán, ezzel begyűjtötte tizedik győzelmét. Farkyt a Vodafone-Budacash (Principessa) követte Rauschenberger Miklós kormányzásával, majd harmadikként érkezett Király Zsolt csapata a Helly Hansen Sponsival. A dobógról éppen lecsúszva érkezett be Soponyai Géza az Infiniti Mediacontact Aavatarral. A leggyorsabb cirkáló Pomucz Tamás kormányzásával a Capella lett az ötödik helyen, őket a Sirocco (Cittel Lajos) és a Nemere II (Czégai Péter) követte. Nyolcadik lett az Orpheus (Herkó Dezső) és a církálók közé kilencediknek beérkezett Czap Zoltán az Obsessionnal, ami egy 11 méteres OD. A TOP 10 zárásaként az Anna futott be Fehéri Gáborral és csapatával.

Kékszalag snewisport közvetítése Nyomtat Email

2011.07.14.

43. Kékszalag online közvetítés   >>>

43. Kékszalag versenyarchívum   >>>

a verseny legfrisebb információit keressétek a Facebook-on :)

Kékszalag fotók   >>>

Nevezés a Kékszalagra mától Nyomtat Email

2011.07.06.

Július 6-án és 7-én, szerdán és csütörtökön Budapesten lehet nevezni a 43. Kékszalag Telekom Nagydíjra a Sportok Háza nagy tanácstermében (cím: 1146 Budapest, Istvánmezei út 1-3. I. emelet).

Jótékonysági támogatás a Kékszalagon Nyomtat Email

2011.07.05.

Kérjük a vitorlázókat, hogy csatlakozzanak a Hospice Alapítvány gyermek-hospice szolgáltatásának támogatásához, támogassuk együtt a Hospice Alapítványt! - MVSZ felhívás

Kékszalagon az Asso99-es osztály Nyomtat Email

2011.07.01.

A Magyar Vitorlás Szövetség 1/2011-06-24 sz. határozata értelmében a Magyar Vitorlás Szövetség elnöksége az Asso99 Osztályszövetség 43. Kékszalag indulási feltételeivel kapcsolatos, módosított kérvénye alapján hozzájárul, hogy az Asso99 hajóosztály hajói, a standard 6 fő helyett 7 fő előírt létszámmal, trapéz használata nélkül, kizárólag abszolút  sorrendben értékelve  indulhassanak a versenyen.

«ElsőElőző12KövetkezőUtolsó»

oldal 1 / 2

2024. 04. 29.
Ma Péter napja van.

snewisport kereső

Vitorlázás

Utazási információk

on-line versenyközvetítés - LIVE tracking, & hírportál, e-mail: info snewisport hu I...I BHKE Minden jog fenntartva © All Right Reserved 2007-2020. SNEWISPORT