Banner

Example of Section Blog layout (FAQ section)
VI. MTNB élménybeszámoló, 3. rész PDF Nyomtat Email
2010, NOVEMBER 17, WEDNESDAY 17:34

2010.11.17.

A VI. MTNB harmadik versenynapján megrendezett túraversenyen szép, napos időben rajtoltunk el az Istria felé, majd a félsziget felől megérkező Nereva lecsapott ránk is, pont a gerenda közepét kaptuk el. Eső, jég, 50-es pöff és genoa szakadás következett. Este éjszakai futamot néztünk és ketchup-os pizza mellett beszélgettünk.

VI. MTNB élménybeszámoló, 2. rész PDF Nyomtat Email
2010, NOVEMBER 11, THURSDAY 00:47

2010.11.11.

Megérkeztünk Cres-re, túl voltunk a megnyitón és az első, igen hullámos versenynapon. Tovább folytatódott a VI. MTNB, egy módosítást követően kedd a pályafutamok napja lett. A reggeli skippermeeting után kiderült, hogy a tegnapi versenyre összeállt csapatunk mára megfogyatkozott. Így nem tudtunk hivatalosan rajthoz állni, de a többiekkel együtt kihajóztunk, és igazi médiahajó lettünk. Közelről néztük a pályafutamokat, fotóztunk, élveztük a szoros csatákat.

VI. MTNB élménybeszámoló, 1. rész PDF Nyomtat Email
2010, NOVEMBER 02, TUESDAY 22:10

2010.11.02.

Hatodik nagyhajós az Adrián, de többünknek - így nekem is - ez volt az első. Ami mindenkinek új volt: a rendező, a helyszín, és egy hajóosztály.

Kaptunk hideget, meleget, szelet és szélcsendet. Volt akinek ez volt az utolsó, én élveztem. Íme a VI. Magyar Tengeri Nagyhajós Bajnokság Westport Kupa személyes élménybeszámoló sorozatának első része.

VI. MTNB - az összes film PDF Nyomtat Email
2010, OCTOBER 29, FRIDAY 08:14

2010.10.29.

Összesen öt kisfilmet forgatott a VitorlásTV a VI. Magyar Tengeri Nagyhajós Bajnokságon. Ladányi János operatőr munkáit most összegyűjtöttük, így ismét felidézhetőek az egyhetes verseny izgalmai.

Hat futammal zárult a VI. MTNB – Westport Kupa PDF Nyomtat Email
2010, OCTOBER 21, THURSDAY 22:22

2010.10.21.

A VI. MTNB – Westport Kupa utolsó versenynapján enyhe, 5 csomós Észak-keleti szélben a JOD 35 hajóosztály két futamot teljesített. A Salona 37 R és a Dufour 44 mezőnynek a délelőtti pihenő után már csak egy menet maradt, mivel ez a két osztály előző este egy éjszakai navigációs futamban vett részt, Észak-keleti 15 csomós szélben. A versenyzők kimondottan élvezték a kihívásokkal teli küzdelmet az éjszakában, a fáradtságot felülírta az a jó érzés, amit a teljesítmény sikere nyújtott. Az utolsó versenynappal véget ért a VI. Magyar Tengeri Nagyhajós Bajnokság, és mindhárom kategóriában bajnokot avattak az esti díjkiosztón. Aranyérmesek lettek: Subaru Sailing Team - Czégai Péter (JOD 35), Kész-Dak Sailing Team - Pallay Tibor (Salona 37 R), Variens Sailing Team - Dobszai Zoltán (Dufour 44).

«ElsőElőző12345678910KövetkezőUtolsó»

oldal 10 / 17

2024. 04. 24.
Ma György napja van.

snewisport kereső

Vitorlázás

Utazási információk

on-line versenyközvetítés - LIVE tracking, & hírportál, e-mail: info snewisport hu I...I BHKE Minden jog fenntartva © All Right Reserved 2007-2020. SNEWISPORT